22 November 2010

Home » » Anda suka rock..??

Anda suka rock..??

Assalamualaikum,
Anda suka rock?..aku suka jugak la sikit2..aku suka dengar bunyi gitar nye aje..sedap memang feel abes lah..haha..bila guitarist goreng kasi bakar gitar semua tu kan..fuhh,,memang syok…..!!

Tapi aku tak pernah lagi la pegi konsert gig mana2..pernah tengok band2 rock ni pon kalau diaorang ada datang buat show kat ekspo mana2 ke, jom heboh ke..ada sekali tengok kat funfair aje..tu pon adek yang nak pegi sangat..tengok2 video tu ada la..tu pon dok usha orang main gitar tu je la kan..ketar2 tahan tangan ni..haha..

Aku memang minat jugak instruments nih..gitar pon best walaupon aku tak la reti main sangat pon..gitar letrik tu pon tak pernah sentuh lagik..dan akan cuba try jugak main nanti..wahaha..dan first lagu aku nak try ialah still got the blues and opera hidup kot..=)
Still got the blues memang syok starting gitar dia..opera hidup tu lepas tengok konsert tu naik semangat pulak..hehe..

Aku rasa aku respect lagi kot orang yang terer main drum..sebab aku pernah try tapi rasa macam susah sikit sebab kena gerakkan kaki dan tangan ketuk2 tu serentak kan..hmm rasa mak2 kita boleh kot sebab jahit baju guna mesin jahit tu kan macam main drum la jugak ye tak..

 aku minat ok brader ni..sebab dia main guna tangan kiri sama macam aku.. 
Bro Joe..wa caya sama lu ah!!

Dan lagi satu apa beza bass dan gitar..yang aku tau bass tu panjang lagi eh pada gitar..yeke?

So, korang pandai main alat muzik ape2 tak..?..jamming jom..haha

~chaw~ 

0 comments:

Post a Comment

Thanks for visit and leave comment on my blog..=) Hope to hear from you again..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...