08 November 2010

Home » » Aurat Anime (Hentai)

Aurat Anime (Hentai)


 
Assalamualaikum,

Baru aje lepas abes dengar ceramah tadi dari Ustaz Azhar Idrus..kenal tak?..
Hehe..syonok jugak dia tu..klaka aje ceramah nya..

So, saya pon teringin la jugak nak kongsi kat sini pasal hukum kita tengok aurat anime ke kartun ke lukisan ke kan..alaa..macam hentai2 tu...ape tue??.saya pon taktau la..korang tau?hee,,

Ok, alkisah nya..dari apa yang saya dengar tadi..ustaz tu bagitau apa2 pon benda yang kalau boleh menaikkan nafsu walaupon lukisan ke kartun atau anime ke..kalau haram hukumnya..haram lah ye..sebab kadang2 kartun or lukisan ini lebih cantik lagi kan daripada orang..

Hmm, betullah kan..lukisan ni memang kalau kita tengok lagi cantik pada orang betul..kulit putih gebu..body cutting slim aje..muka memang cun abes la..jadi, x mustahil pon kalau manusia ni, terutamanya lelaki tertarik apabila tengok anime tu..

Ok, kenapa eh saya cakap lelaki...??..sebab lelaki ni nafsu nya satu..dan itu aje..hihii,,
Dalam ceramah tu pon ustaz tu cakap sebab tula Allah suruh bernikah kerana Allah pon tau lelaki memang advance benda2 macam ni..

Satu lagi ustaz tu ade sebut..
kalau dah rasa bila terjumpa kat jalan2 tu..awek2 pakai seluar ketat baju yang montok abes..si suami pon boleh ape beli seluar baju ketat2 suruh isteri kat umah pakai..menggiurkan plus halal lagik..peace~

...Noktah...

0 comments:

Post a Comment

Thanks for visit and leave comment on my blog..=) Hope to hear from you again..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...