18 November 2010

Home » » Selamat tinggal awak..selamat datang kamu..

Selamat tinggal awak..selamat datang kamu..

Kepada awak..
Saya ucapkan selamat tinggal..
Saya minta maaf awak..saya dah tak suka awak..
Awak buat saya sedih..
Sakit tau awak buat saya macam ni..
Kalau boleh saya taknak maafkan awak sampai bila bila..
Tapi tak boleh..saya taknak hidup dipenuhi dendam..
Saya halalkan apa yang pernah awak buat pada saya..
Saya doakan awak bahagia..

Kepada kamu..
Saya ucapkan selamat datang..
Saya suka kamu..mungkin juga akan sayang kamu..
Tapi sekarang bukan lagi masa untuk kita bersama..
Mungkin suatu hari nanti..
Saya akan tetap menunggu..
Diri kamu yang satu..
Sampai datang detik itu..

<entry jiwa kacau>

........Noktah.........

0 comments:

Post a Comment

Thanks for visit and leave comment on my blog..=) Hope to hear from you again..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...