12 November 2010

Home » » Kenapalah aku ni baik hati sangat..

Kenapalah aku ni baik hati sangat..

-ini adalah entri jiwa kacau-

Kenapa la aku ni baik hati sangat eh..hati! hati!..jawap!..
hati baik sangat..diri dan akal tak suka la…

Kenapa aku baik hati sangat..
Bila kau bising ketawa mengilai dengan kawan2 hell kau sampai aku nak study pon kena pakai headphone..tapi aku tak pernah balas kat kau or mengamuk halau kawan2 kau keluar..

Kenapa aku baik hati sangat..
Bila kau pasang lagu mat saleh kau kuat2 sampai aku nak solat pon susah..tapi aku tak penah balas..aku nak dengar can i help u pon aku pakai headphone buruk aku nih..

Kenapa aku baik hati sangat..
Bila kau marah2 aku..sampai berAKU KAU dengan aku..tapi aku masih senyum dan berAWAK SAYA dengan kau..

Kenapa aku baik hati sangat..
Bila kau tengking2 aku..maki hamun aku..tapi aku masih lagi ucapkan selamat pagi pada kau keesokannya..

Kenapa aku baik hati sangat..
Bila kau pernah buat hutang dengan aku..tapi aku tetap halalkan semua tu untuk kau..

Kenapa aku baik hati sangat..
Bila kau cari aku hanya untuk hilangkan bosan dan masalah..dan sesungguhnya aku tahu itu..tapi aku masih setia menemani kau..

Kenapa aku baik hati sangat..
Bila kau pergi bersama kawan baru yang kau masih belom kenal lagi hati dia..tapi aku pula masih tegar berbaik hati dengan kau…

Kenapa la aku baik hati sangat..
Oh Tuhan…

 …noktah…

0 comments:

Post a Comment

Thanks for visit and leave comment on my blog..=) Hope to hear from you again..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...