18 November 2010

Home » » Ni bahasa menatang apa ni?

Ni bahasa menatang apa ni?

 Assalamualaikum,

Terjumpa dalam FB adek tadi..terjuih berbuih jugak la mulut ni nak menyebut nya..belum kira paham lagi..hai taktaula..nak shortform2 pon jangan la dasyat sangat.boboy minta suruh balas mesej kawan dia tu..hmm,,nak baca pon penat..biarla ko kat situ..malas nak layan..

Baik tulis bahasa baku lagi baik rasanya daripada tulisan yang macam ni..orang nak baca pon punya main mencabar lagik..kakngah yang sekolah menengah tu pon nampak macam nak ter2jadik spesis ni dah..taip mesej pon alahai..mungkin pengaruh kawan2 sekolah..






Huhu..nak tanya aje..bahasa apekah ni? Ada idea tak? Kot2 la ade yang paham..bahasa planet mana2 ke? haha..

..Noktah..

4 comments:

amalsalleh said...

hahahaha ye..sgt la pyh nk paham..
*wat org rs..org da tua hahaha*

Balqees Amanda said...

ni bahasa budak2 tak berapa cerdik nih..abaikan..hehe..bukan tua..matured dah..=)

amalsalleh said...

muahahaha btol2..insan2 matured xckp centu kn?hehehe

Balqees Amanda said...

ye2..insan matured macam kita cakap ni..hihii,,

Post a Comment

Thanks for visit and leave comment on my blog..=) Hope to hear from you again..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...