19 November 2010

Home » » Peritnya direject nih..!!

Peritnya direject nih..!!

Assalamualaikum,
Argh!!..memang sakit..perit pedih bagai..haha..direject ni tak semestinya kena tolak sebab cinta aje tau..reject sebab minta kerja pon ye jugak..kena reject sebab apply apa2 ke..direject oleh seseorang dari friend list kat facebook ke..membe aku kena reject technical paper dia..gila ketat aje muka..

Bab2 cinta ni bagi aku memang berat la kalau kena reject..haha..tapi ni nak story sikit pernah dulu aku approach sorang budak ni dekat FB..dia approve la kan..last2 sekali aku pulak yang rasa nak reject dia sebab dia ni rasa macam berlagak tapi dia cakap dia tak berlagak..dia sound aku baik punya..nak2 pulak dia orang kelantan..memang terbaik lah..dia marah aku sebab aku tak kenal dia..dia claim yang dia tu atlit negara bagai..aku pon taktau la..tak pernah dengar la lagi masuk berita ke..dapat pangkat datuk macam lee chong wei ke..baru pergi photoshoot je..siap2 nak saman2 aku lagik..aduh,,berat kawe deh,,

Tapi ni aku nak cakap sikit lah pasal kalau ada yang kena reject sebab mee cintan2 nih..abaikan aje lah..aku pernah baca satu blog ni dia cakap kadang2 orang reject kita bukan sebab kita ni teruk sangat..tapi dia yang tak layak dengan kita..adala tu atas faktor2 tertentu..think positive ok..tak payahla sampai frust gila menonggeng..aku tau memang susah..cakap senang le..yelah..tapi kalau kita cuba tak salah kan..dah orang taknak..we go for the next!!ok babeh..mana tau ada yang lain yang nak kan..=)
 
Hmm..reject yang lain tu pasal minta tempat praktikal hari tu..apply pakai surat berpuluh-puluh ringgit aku abes untuk setem saja..email lagi la berlambak aku hantar..tak dapat2 jugak..sampai malas dah nak kisah..tapi last2 sekali aku dipanggil interview terus dapat beb..heran la jugak..tapi takpe baru tau ada bioaura jugak aku ni ye..hehe..resume aku semua tak laku..orang jugak yang laku..apekah??


 Ni aku punya perit direject la..korang ada?kongsi2 maa..=)

...Noktah...

0 comments:

Post a Comment

Thanks for visit and leave comment on my blog..=) Hope to hear from you again..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...