23 December 2010

Home » » Bloglarian..apekah?

Bloglarian..apekah?

Salam semua..selamat pagi..=)

Jawap tag yang cik rina ni kasik nih..sory ye lewat buat..kamu tak marah kan..nak marah pon boleh.."matured" sikit muka tu..tak macam kanak2 ribena lagi..hee,,

http://bloglarian.blogspot.com/
1. Letak banner kat atas ni dalam satu entry dan link kan ke http://bloglarian.blogspot.com 

2. Lengkapkan slogan 'Saya suka berblogwalking kerana....' (tak lebih daripada 30 perkataan)
Saya suka berblogwalking kerana suka membaca,mengomen2 dan ingin mengawan berkawan dengan blogger2 lain..=) 

3. Follow BlogLarian  
 dah~

4. Tag TIGA rakan atau lebih. 
Saya tag mJ, faeizxsaje2  dan firdaus..kalau ade yang dah buat tu..sila abaikan je la atau nak buat banyak kali pon boleh.. 

5. Tinggalkan link entry anda beserta nama Blog anda di blog Saudara Padel (klik sini)  

6. Peserta akan disenaraikan di BlogLarian mengikut turutan 

7. Tiada tarikh tutup buat masa sekarang.

ok done!! 

4 comments:

Mujahadah said...

laaa....awat x habaq awai2... ok2.. satg kami wat.. trima kassih taw

Kodet said...

apa fungsi bloglarian? apa faedahnya?

Balqees Amanda said...

to mJ:
hmm..kami pon baru buat saja..=)sama2,,

BalqeesAmanda said...

to Kodet:

Kamu boleh tengok kat sini..huhu

http://bacto.blogspot.com/2010/12/andasukasegmen-mari-masuk-senarai.html

Post a Comment

Thanks for visit and leave comment on my blog..=) Hope to hear from you again..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...